Czytający mnie regularnie :

piątek, 13 kwietnia 2012

Piątek 13-tego

Daję radę, w sumie dzień nie jest dla mnie pechowy. Trzymam się dobrze haha :D nic wesołego się nie wydarzyło, ale też nic pechowego :D Ogółem jest tak, jak zawsze.
Przez weekend zapowiada się u mnie dużo nauki. W poniedziałek mamy z klasą powtórkowy sprawdzian z historii (aż nie chce mi się tłumaczyć) i sprawdzian  biologii. We wtorek słówka z niemieckiego. W środę sprawdzian z WOS'u i angielskiego oraz kartkówka z polskiego. Ogółem chyba jest coś jeszcze ale zapomniałam. Także jak widzicie mam wieeele na głowie. Aż nie chce mi się myśleć jak ja to wszystko wkuję  -__- Na połowę i tak się nie nauczę a będę miała dobre oceny (w miarę xd) więc git :D


Moja niespodzianka dla Kamili w końcu udana. List wysłany przeze mnie we wtorek doszedł do niej dzisiaj :D Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że ona też haha :3


W związku z tym, że dziś 13 to mieliśmy dzisiaj dzień bez mundurka. Co miesiąc 13-tego mamy dzień bez jedynki, bez kartkówki czy sprawdzianu no i bez mundurka :D Fakt, że jest to raz w miesiącu dobija ale zawsze coś :3 Mój dzisiejszy outfit :




Bokserka - TAKKO fashion
Sweterek - sh
Spodnie -  miastowy sklep
Trampki - Deichman
Okulary - Enjoy
Już dawno miałam pokazać moje "nowe" stare zakupy z sh i tutaj macie jeden ze sweterków :3 Okulary kupiłam sobie we wtorek jak byłam z Kingą w nasze nowej galerii Grudziądzkiej - ALFA. W klepie Enjoy za 15.92 (bo był rabat -20%) :D


Jak widać na zdjęciu udało mi się też zrobić loki, które od dawna próbowałam uzyskać :D Raz papilotami i poprawiałam lokówką. A teraz te papiloty z gazety (nie wiem czy słyszałyście, że są takie :D) były skuteczne. Jeszcze jedna sklejka z lokami :) + widoczne okulary.





14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Ja na szczęście nie musze nosić w szkole mundurku :)


    /zapraszam www.show-me-your-emotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka : )
    Ech . . . Niby my nie musimy nosić TERAZ mundurków, ale nie mamy wyjątków 13 ! Jednymi szczęśliwe numerki w gimnazjum : P

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zestawy z sweterkami i trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach ;) i pasują Ci te loki ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie wyglądasz ;O ten sweterek mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w loczkach, a o papilotach z gazety nigdy nie słyszałam ;o :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny sweterek, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na 13.10? no ładnie :D:D ale fajne włoski;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny set, klasycznie i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się taki zestaw. ;D

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz bardzo się dla mnie liczy :3 dziękuję Ci, że to robisz
PRÓBUJĘ ODPOWIEDZIEĆ NA KAŻDY KOMENTARZ :)