Czytający mnie regularnie :

piątek, 11 maja 2012

Takie tam bazgroły.

Okej. Zawaliłam - po raz kolejny. Zastanawiam się tylko czy po prostu nie zacząć WSZYSTKIEGO od nowa. Chodzi mi o to, że założę całkowicie inne konto i innego bloga. Po prostu już nie jestem w stanie tu pisać. Przez to co się stało cały czas mam wrażenie, że ktoś niechciany (po prostu niepowołany) czyta te moje bazgroły, a wszystko może doprowadzić to jednej, wielkiej katastrofy! Dooobra. Luz. Zdaję sobie oczywiście sprawę, że wszystko stracę. Dosłownie. Moich ukochanych obserwatorów, którzy mnie wspierali i byli ze mną. Moje wyświetlenia, z drugiej strony jest już tyle?! W szczególności dziękuję tym obserwatorom, którzy mnie i obserwowali i regularnie komentowali. Śledzili co się u mnie dzieje. To bardzo dla mnie ważne i było mi bardzo miło, że ktoś o mnie pamiętał. Nie wspominam o tych, którzy mnie obserwowali i nawet się słowem nie odezwali. Mam ponad 100 obserwatorów i jakieś 10-15 komentarzy pod postem :D Okej. Nikomu nie mam nic za złe, wręcz przeciwnie. I tak się cieszę, że mnie obserwowaliście :) W takim razie. Zaczynam nową działalność. Biorę się za zakładanie nowego konta, nowego adresu i w ogóle - dużo z tym pracy...
Jeszcze raz serdecznie Wam wszystkim dziękuję! Naprawdę miło było pisać dla takich osób jak Wy...
KOCHAM WAS! :*

PS.: Jeśli ktoś jest zainteresowany czytaniem mojego nowego bloga piszcie na mojego maila - zakładka "Kontakt" :)

9 komentarzy:

  1. Wiem, że raczej nie byłam idealnym obserwatorem, ale czasem tutaj wpadałam :) Szkoda, że tak to się potoczyło, ale lepiej chyba założyć nowe konto, niż być ciągle w takiej niepewności...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog.Zapraszam do mnie -> someone-like-meee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaj mi nowy adres bloga ;OOO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cie ale ekstra ;o . Pozwól że będe obserwować twój blog *.* . Zapraszam do mnie : http://milosnehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ;)
    Fajny blog, będę zaglądać :)
    Zapraszam do mnie: http://so-romantic-story.blogspot.com/
    Jak możesz to dodaj do obserwatorów i skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tu . !
    + Dodaję się do obserwantów . ; ) I liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; )
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    OdpowiedzUsuń

każdy komentarz bardzo się dla mnie liczy :3 dziękuję Ci, że to robisz
PRÓBUJĘ ODPOWIEDZIEĆ NA KAŻDY KOMENTARZ :)